sâmbătă, 25 aprilie 2009

Popcornicosi somnorosi :)

Popcornicosii au ajuns in sfarsit acasa, dupa ce au stat 2 zile in Bucuresti pentru Olimpiadele Comunicarii. La interviu a fost suuuuper fain, dar din pacate nu ne-am calificat. Asta este! Ne-a fost putin ciuda la inceput ca am depus mult suflet, dar viata merge inainte, cu un bagaj de experienta mult mai mare! :)
Se pare ca eu am fost primul care s-a trezit astazi si a postat pe blog...Asa ca le urez popcornicosilor somn usor in continuare, iar voua, cititorilor, o zi cat mai popcorniceasca!

7 comentarii:

  1. Felicitari!!! felicitari pentru ca v-ati pregatit, pentru ca v-ati adunat, pentru ca v-ati stresat, pentru ca ati mers pana la bucuresti, unde ati umblat hai-hui si ati vazut multe lucruri frumoase, pentru ca ati dormit (unii dintre voi) in locuri pe care nu le veti uita, pentru ca v-ati prezentat cu cele mai bune idei si chiar pentru uimirea din ochii comisiei in momentul in care ati intrat...felicitari pentru experienta si ca sa o citez pe Scarlet..ei bine, "tomorrow is another day!" asa ca nu fiti deloc suparati, beti-va sticla de lacrima lui ovidiu si ganditi-va ca la anul veti sparge gura targului, sunt sigura!!!

    va pup pe toti!

    sa avem cu totii o sesiune popcornicoasa, eu o licenta super popcornicoasa si o vara atat de popcornicoasa incat sa pocneasca pana la auto-distrugere...:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Iustin - Grauntele Mediator25 aprilie 2009 la 20:38

    Da, pacat ca nu am mers mai departe.Sa fii pe locul 4 la 2 pct de locul 3, loc care te ducea in finala, e un pic cam frustrant.Dar asta e:P Important e ca ne-am descurcat bine, ca am acumulat experienta si ca am mai vizitat Bucurestiul si noi:D O seara popcorniceasca tuturor

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey, tot raul spre bine ... A fost o experienta placuta si poate anul viitor veti ajunge mai departe :)
    Sa ascultati pe site inregistrarile de la Conferintele... popcornicesti :->

    RăspundețiȘtergere
  4. eh, pacat ca nu ne-am calificat, oricum ideea noastra a fost super tare dar din pacate nu noi decidem cine merge mai departe....

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu n-am fost servit cu floricele, asa ca v-am facut counter-ad la sloganul vostru. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. baieti si fete, succes in continuare, mai e si la anul o sansa ;)

    RăspundețiȘtergere