miercuri, 8 aprilie 2009

cocalarii de bahlui si pitipoancele de plastic

nu mai pot !!! nu asa ar trebui sa inceapa o poveste pe blog. ei si ce? eu nu sunt ca ceilalti bloggeri. zilele trecute mergeam agale pe dealul copoului - - singura - - .. spre minunatul cartier podu ros .. asa ca mi-am dedicat aceasta plimbare unui singur scop : sa analizez care mai e treaba, ce mai apare in vitrinele la care uitatu` nu costa si ce masini mai conduc diverse persoane importante. bineinteles ca in copou la statuia marelui nostru mihai viteazu erau adunati toti cocalarii cu masinile "lu taticu" care nu mai puteau de figuri , fitze si mofturi. nu am nimic cu ei.. asa e cand ai bani multi si nu poti accepta ideea de a nu impartasi aceasta valoare cu ceilalti. am continuat plimbarea si am remarcat ca in statie la universitate (pentru cei care nu stiu ce e aia .. e cladirea aia la care ne mai ducem in perioada lu` februarie sau iunie , mai exact in ceea ce numim sesiune ) tinerii aveau preocupari diverse.. unii se certau , altii se iubeau, altii se iubeau si mai intens ca am avut senzatia ca am nimerit intr-o camera de hotel.. si bineinteles .. nelipsitele babe care aveau anumite frustrari si care tipau cat le mai tineau plaminii cat de mult le deranjeaza lipsa de decenta si bla bla bla (parerea mea e ca trebuie sa fiu un pic mai mult nebun sa asculti ce au de spus respectivele doamne, foste intelectuale ale societatii de inainte de 89 ... subliniez fosteee). imi continui plimbarea.. sau cum vreti voi sa o numiti .. patrulare .. spionare.. si bineinteles ca in fundatie erau cei cu motocicletele. .. bineinteles .. mai multe figuri pe centimetrul patrat sau cub? pe lapusneanu nimic nou.. inca se mai simte melancolia vremurilor de mult apuse.. singura nota dicordanta o fac printesele de plastic care intra in corso etalandu-si splendidele posete achizitionate de la tonete si papucii achizitionati din bazar - nu intelegeti gresit, nu am am nimic cu hainele de la toneta sau papucii din siraj / bazar.. dar atitudinea acelor "dive" ... ceva extraordinar - ... pe stefan vesnic se simte amorteala venita dinspre curtea palatului cunoscut ca fiind primaria Iasi ... nu comentam prea multe intrucat prea multe ziare si televiziuni locale au batut apa in piua pe acest subiect anost si sec. imi continui incursiunea pe palat.. nu pot sa nu observ decat posesorii de categorie B care tureaza motoarele si ignora pietonii.. in sfarsit ajung in locul pe care eu il numesc acasa si .. of.. tonete gen bazar stradal, cocalarii ce-si cumpara pizza sau shaworma la colt de butic, comercianti ce vand flori "cu praf de aur" si nelipsitii gameri ce ies din G1 pentru ca se presupune ca au terminat orele ... asa arata minunatul nostru oras.. sau cel putin in viziunea mea.. dar imi trebuie mai mult sa ma conving ca iasul e asa... asa ca plec spre tudor.. va rog sa nu faceti aceeasi greseala.. aici.. asa numitele dive pe care eu le numesc printese de plastic isi au habitatul si tot aici isi au locul de bastina acei cocalari de top ce isi plimba masinile de mega fitze in parcare la mall incercand sa le agate pe ele.. hai sa recunoastem..iasul se rezuma la mol (mall pt cei care nu inteleg limbajul mai redus al unora ) stefan (doar in weekend cand e inchis si iti poti etala atuurile) si parcul de la expo cand vrei sa respri aerul 'curat' mentinut asa de clubul celor cu masina lu papa ...
nu-i asa ca avem un oras extra super mega ... s a m d ? of la naiba..cine spune ca iasul nu e cool?
salut papucii de firma si vuitoanele de pe scaunul din dreapta, ceasul de mii de euro si casa de cateva sute si nu uitam a aduce in discutie faptul ca iasul e orasul tuturor posibilitatilor.. mereu altfel si niciodata plictisitor :)
va doresc o zi popcorniceasca lipsita de plastic si rafie vuit.. cum mai era ... pupici!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu