joi, 9 aprilie 2009

Poc! Poc! Poc!


Tocmai m-a pocnit o idee! Se spune ca o sticla de vin se desface atunci cand este o ocazie speciala iar eu de ziua mea am primit din partea prietenilor o sticla de Lacrima lui Ovidiu de 5 ani (vinul meu preferat de altfel). Asadar si prin urmare, vreau sa fac o promisiune acum si sa spun ca, in momentul in care ne vom opri din toata aceasta cursa numita "Olimpiadele comunicarii", indiferent de rezultatele obtinute, voi desface acea sticla cu vin impreuna cu voi si vom sarbatori!
Pentru ca eu sunt de parere ca nu doar rezultatele trebuie sarbatorite, ci si efortul depus sau pur si simplu sarbatorim de dragul de a sarbatori,pentru ca am reusit sa ne cunoastem intr noi sau sa cunoastem oameni noi, sau pentru a face din aceasta experienta una si mai memorabila!
Deocamdata atat de la mine! Pregatiti-va paharele si puneti-le deoparte, pentru ca deocamdata nu ne atingem de vinul ala!
Pana atunci, va urez o seara popcorniceasca!

2 comentarii: