duminică, 12 aprilie 2009

Moment fuzzy...pe ultima suta de metri la Olimpiadele Comunicarii

In seara asta in timp ce scriam un mail catre prietenii mei coechipieri, am realizat o chestie foarte foarte importanta: sunt mandru de ce am realizat pana acum impreuna si eu unul cand ma gandesc ca o sa mergem toti la Bucuresti pentru prezentare la "Olimpiadele Comunicarii", mi se face pielea ca pe gaina. Nu din cauza ca am emotii sau mi-e frica pentru momentul cand o sa fim in fata juriului, ci pentru ca ma inunda un sentiment de bucurie pura.
Pentru cei care se intreaba, nu am desfacut sticla de Lacrima lui Ovidiu de unul singur! (astept pana sa terminam cu Olimpiadele si apoi sarbatorim) :)) ci pur si simplu simt nevoia sa spun toate chestiile astea pentru ca viata e scurta si daca nu te exprimi, ai numai de pierdut! Sunt norocos sa va am ca si coechipieri, ca sa nu mai spun ca si prieteni!
Cheers to you all!
Va urez o seara popcorniceasca!

4 comentarii:

  1. Salutare dau si eu o leapsa mai departe. Dați 10 motive pentru care ati participa la Olimpiadele Comunicarii. Și apoi trimiteți leapsa mai departe la încă 3 participanți/echipe

    RăspundețiȘtergere
  2. Iustin - Grauntele Mediator13 aprilie 2009 la 10:30

    Marius same here. Ma bucur foarte mult si sunt foarte mandru de ce am realizat pana acum si de ce vom face in continuare si vei vedea ca dupa asa munca vor aparea si rezultatele:D inevitabil:) Si ai grija cu sticla aia:)) sa nu cumva sa te tenteze...

    RăspundețiȘtergere
  3. mai beiteli mei fii cumincior cu sticla aia:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt cumincior...am semne de buna purtare!
    intrebati-o pe Catalina :))

    RăspundețiȘtergere