marți, 14 aprilie 2009

Pop Pop Pop Corn

Trebuia sa ne mai pocneasca noua o idee si ne-am gandit sa facem un cantecel reprezentativ pentru echipa noastra!Va fi gata in cateva zile dar ce va rog eu e sa nu le ziceti celorlalti coechipieri ca eu v-am spus da(mai ales lui Innes ca are relatii si atunci sa vedeti voi cum sar eu- poc poc si Ghidusul dispare!)Ramane secretul nostru?Pana cand il vom posta va urez o saptama popcorniceasca rau tare de tot!
Suntem cinci popcornicosi
Saratei,mici si gustosi
De ne prinzi la o idee
Sa fugi tare pe alee!!!

2 comentarii:

  1. =)))) nu mai poooot! ma doare burtaaaaaa!!! :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. gata! mi-am revenit!
    asa este...va pregatim un cantecel micut! in curand :)
    pana atunci va urez o zi seara popcorniceasca!

    RăspundețiȘtergere