joi, 9 aprilie 2009

Nescafe guerilla style


Se pare ca prietenii nostri de la Nestle s-au cam saturat de publicitatea conventionala si au trecut la marketing de guerilla. Bravo lor pentru initiativa in primul rand, iar in al doilea rand felicitari pentru o idee stralucita! Ce au facut? Au luat o statie de autobuz/tramvai normala si au redecorat-o, astfel transformand-o intr-un mic colt de cafenea, cu canapele rosii comode si din piele, cu interiorul tapitat pe care sunt agatate diverse tablouri decorative cu produse din gama Nescafe, iar citylight-urile ce formeaza peretii “cafenelei” stau drept meniu pentru “clientii” obositi!

Domina culoarea rosie reprezentativa pentru Nescafe iar cana rosie ce atarna pe margine face cu ochiul trecatorilor si ii cheama sa-si potoleasca curiozitatea. Multi chiar ar servi si o cafea la cat asteapta autobuzul! Si mie mi s-ar face pofta de cafea daca as sta acolo pe canapea. Si uite asa intr-o zi le-am incercat. Sunt foarte comode, sunt moi, poti sa indraznesti sa te lasi pe spate, totul te invita sa iei parte la ceva special.

Dar din punct de vedere al advertisingului? Ce promite Nescafe prin aceasta campanie? Propriul tau colt de rai, oriunde te-ai afla, atata timp cat servesti un "Red Cup". Suna bine, si imi place mult. Te face sa te linistesti, sa profiti de o evadare ce dureaza atat cat iti ia sa bei un Nescafe. Asa ca iei loc, te odihnesti, servesti un Nescafe, contemplezi putin la ce e in jurul tau, iti termini cafeaua si hop! iata ca a si venit tramvaiul/autobuzul!

Rezultat? Lume mai putin stresata care acum zambeste prin statiile de autobuz, in loc sa fie incruntata ca "de ce nu vine odata?"
Din nou: foarte tare initiativa!

Va urez o zi popcorniceasca!

3 comentarii:

  1. Poate le dau idei si altora in putere sa mai "resusciteze" bancutzele din statii.

    Very nice acolo in Unirii.

    RăspundețiȘtergere
  2. au aparut intre timp si alte proiecte de acest tip - L'Oreal si acum Milka

    RăspundețiȘtergere