miercuri, 8 aprilie 2009

Popcornicosi creativi!

Dupa cum ne-am propus, ieri dupamiaza ne-am intalnit "la o idee" si am reusit sa terminam de structurat tot ce inseamna concept creativ si materiale publicitare. Pe langa asta, ne-am motivat si mai mult, acum ca am vazut cum lucreaza echipa si ne cunoastem mult mai bine intre noi!

Cu aceasta ocazie vreau sa felicitam fiecare graunte in parte:
Razvan - Grauntele Ghidush (aplauze pe fundal! the crowd goes wild!), care tot timpul are grija sa ne binedispuna.
Innes - Grauntzica cu Relatii (aplauze pe fundal! the crowd goes wild!), care constant vine cu solutii la problemele noastre si ne ajuta la capitolul de productie a materialelor publicitare.
Iustin - Grauntele Mediator (aplauze pe fundal! the crowd goes wild!), care are tot timpul grija sa nu existe divergente, sau daca exista sa le aplanam cat mai repede posibil. Tot el e cel care ne tine in priza si ne face sa fim atenti la ceea ce lucram si sa ne pastram focusul.
Alexandra - Infograuntica (aplauze pe fundal! the crowd goes wild!), care are grija ca toti membri sa fie pe deplin informati cu ultimele noutati aparute.
Marius - Grauntele Creativ (aplauze pe fundal! the crowd goes wild!), care vine vine cu idei pe banda, ca mai apoi sa fie prelucrate de toata echipa.

Acum, hai sa ne aplaudam singuri!

Va urez o zi popcorniceasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu