marți, 7 aprilie 2009

Codrule, codrutule...

Abia acum am reusit sa ajung sa va scriu gandurile mele despre iesirea de aseara!Nu stiu cum sunt altii , dar eu cand ma gandesc ca mai este doar un an si se termina facultatea ma ia asa un fior...de-mi vine sa ma gandesc mai degraba cum sa petrec mai mult in timpul in care imi ramane liber intre seminarii, cursuri si alte activitati!
Pe la 7 seara ma suna Iustin si imi propune un gratarel...Cu ochii deja sclipitori ma vedeam in jurul focului, cu muzica, carnaciori si bineinteles inconjurat de prieteni! S-a povestit deja ce s-a intamplat aseara insa nu s-a mentionat ca pe la miezul noptii, baietii au inceput sa joace prinsa!Super tareee!Mi se pare ca jocul asta nu are varsta!Nu se distingea,noapte fiind , ca e om sau copac toate pareau ca se misca, insa cea mai tare faza mi s-a parut aia in care eu cu Marius venind tiptil spre fete sa le speriem un pic ,doi catelusi ghidusi ca mine au inceput sa latre si ne-au stricat planurile:((
Pana data viitoare Grauntele Ghidush va ureaza o seara popcorniceasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu