marți, 7 aprilie 2009

Dupa o zi cu soare...gratar noaptea!

Da...s-a citit bine în titlu!
După o zi frumoasă de primăvară, poate printre primele care au fost cu adevărat frumoase (vorbesc doar de Iași) ne-am decis să mergem la un prim grătar, așa, ca de primăvară!
Și cum ziua nu am prea avut cum, hai noaptea! De ce nu?
Așadar, eu cu Razvan popcornicosul și Iustin, alături de Alexandra și împreună cu alți prieteni, am încins un grătar pe cinste, deși aveam mai mulți cărbuni decât mici / carnaciori / cartofi! :)) 
Să zicem că la 9 persoane prezente au fost 20 de mici, 10 cârnăciori și 9 cartofi...dar mai ales, 5 KG de cărbune!!! Da! 5 KG!!! :)))
Măcar am făcut un foc de tabără! Am avut și cu ce... Cineva, nu spunem cine (oricum nici unul din cei prezenti acolo :P) s-au trezit să taie un "ditamai bradul" , dar noi nu recunoaștem nimic, nici n-am fost acolo, nu Răzvan? :-"
Toate ca toate, dar asta va fi una din serile de care ne vom aminti cu drag și, bineînteles, una din serile în care am simțit, printre atâtea proiecte, că suntem studenți!
Vă urez o seară popcornicească!

5 comentarii:

  1. Hai Marius asteptam si pozele...:D ar fi super interesant de vazut cam cum aratam toti:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar sunt de acord cu Iustin. Unde sunt pozele mai Marius? vrem sa vedem cum aratau cei 9 oameni 'afumati' de la atat suflat in carbuni(a nu se intelege altceva). Intr-adevar un prim gratar sub clar de luna foarte reusit.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...mi-a spus info-grauntzica sa nu fiu o 'anonima'. In concluzie ma semnez: loreeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  4. lore s-a bazat pe strategia scoasa de Caragiale: "Ne semnam si o dam anonim!" :))

    RăspundețiȘtergere