luni, 6 aprilie 2009

digital days:D

6 dimineața...cu ochii împăienjeniți de somn și inima plinăăă de entuziasm, așteptam trenul...

Tuuutuuuu! Sunetu-i asurzitor a străpuns aerul, așteptând să strig : Readyyy!! :D Pentru ce? Pentru un drum luuuung de 7 ore, până la București...de dragul cunoașterii :-> Eiii bine, mă aștepta "cel mai plin de informație și voie bună" program, de la supeer specialiști :D Nu v-ați prins?!

E vorba de CNSC 2009 - Congresul Național al Studenților la Comunicare! Tema? Media digitală - imperativ al comunicării contemporane (2 - 4 aprilie).

Amețită de trafic, de lumea grabită în mii de direcții, concentrată ca accentul să nu atragă prea mult interesul vânzătoarei de bilete...ajung pe la 9.30 la Hotel Caro...(locul desfășurării evenimentului). Primesc o mapă cu programul și mă așez în sală. Eheee! De la 10.00 la 17.00 cu două pauze! Culturalizare nu glumă! :-> După o întârziere de jumătate de oră a stimabilei moderatoare ;;) Alessandra Stoicescu (blocată în trafic din cauza lui Gigi Becali, care era "preluat" de "mascați" ), asistăm la o evaluare a "aspectelor esențiale și a miturilor cu privire la media digitală", de către Pr-iști de succes. Mai buni sau mai puțin buni ca speakeri (de pildă, non-conformistul Cristian Pantazi, Creative Director la eLowe, care a stârnit reacții de amuzament la prezentarea sa) dar profesioniști în ceea ce fac, invitații ne-au oferit (cel puțin din punctul meu de vedere) o filtrare deosebit de interesantă a mediului online. Dar cum ce e prea mult ne obosește, noroc de pauze! :)) Socializare (cum altfel, printre vreo sută de studenți din diverse orașe) sandwich-uri, apă și Prigat (sponsorizaree generoasăă), pozee...! Și uite-așa s-a desfășurat prima zi! Seara?...ssss! Non - academic story:))...  

Punct și de la capăt a doua zi! Social networking, despre bloguri, studiu de caz (Prigat - Olimpiada oamenilor obișnuiți). Mai exact - nooo words! Impresionant. Îmi voi face blog. De ce? Datorită lui Bobby Voicu! :D Persuasiv, recunosc! Unii oameni sunt absolut uimitori! Și din nou, o zi plinăă...de învățăminte!

The last day! Team work! Frumos frumos! București...Iași...Cluj...în aceeași sală :) După ce am aflat noi așa cam de pe unde suntem...cam ce am facut fiecare ș.a., Doru Perșinaru (Senior Strategic Planner la Agentia Kinecto) ne-a inițiat în marketingul relațional și în realizarea unei campanii de promovare online. Ulterior, ne-am pus "mintea în funcțiune" și  am realizat pe echipe, structura unui site (home page-ul) de promovare a unui produs / gama de produse. 

PS: Brief-ul meu era la o gamă de cosmetice ;;) și am ales L'Oreal,  vopsea de păr. Și cu cea mai mare modestie :)), insist să menționez, că echipa mea s-a descurcat excelent! :->

La final?! O carte drept premiu...o diplomă...prieteni...și multeee cunoștințe noi!! O experiență interactivă, pe care abia aștept să o repet la anul!!!

Ce a urmat? O lungăăă călătorie cu trenul, pe timp de noapte (brrr)...în acorduri de cântece (de răsuna vagonul). Ale noastre, bineînteles, un grup vesel de la CSRP - Al.I. Cuza, Iași.

Între timp... popcornicoșii mei mă așteptau nerăbdători...Ideile sunt gata să pocnească din nou!!!

Pănă la următoarele "hot news" :)), va doresc o noapte popcornicească!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu